; SMS de Dragobete | Dragobete, Felicitari de Dragobete, Cadouri de Dragobete

Dragobete

Sarbatoarea indragostitilor la romani - Dragobetele

Yahoo Invisible

SMS de Dragobete

♥ linie punct linie linie linie punct punct linie punct linie punct punct linie adica te iubesc
Trimite acest SMS de Dragobete GRATIS pe telefonul mobil
♥ Am scris pe cerul albastru, dar norii mi-au sters cuvintele. Am scris pe tarmul marii, dar valurile mi-au sters cuvintele. Am scris pe pamantul din gradina mea, dar vantul mi-a spulberat cuvintele. Am scris pe inima mea si nimeni si nimic nu-mi va putea sterge cuvintele... Te iubesc!
Trimite acest SMS de Dragobete GRATIS pe telefonul mobil
♥ Daca ar cadea cate o stea de fiecare data cand ma gandesc cu dor la tine atunci in curand nu ar mai fi stele pe cer.daca seara te vei uita la cer si nu vei mai vedea nici o stea sa sti ca este din vina ta pentru ca mai facut sa te iubesc atat de mult
Trimite acest SMS de Dragobete GRATIS pe telefonul mobil

sms gratis


* Despre Dragobete * Traditii de Dragobete si obiceiuri * Felicitari de Dragobete * Texte Felicitari de Dragobete * Cadouri de Dragobete * Poze cu Dragobete * Mesaje de Dragobete * Poezii de Dragobete * Idei pentru Dragobete * Sarbatoarea Dragobetelui